Sunday, May 10, 2009

自然界异灵事件
Alienz....

午觉时,我做了一个非常奇怪的梦。怪到来又很笨而龟龟听了后就忍不住哄堂大笑。趁我还对这怪梦记忆犹新时,快马加鞭的将此梦贴上来给大家瞧瞧。
When i was taking my nap this afternoon, I dream about a really weird and stupid dream. Even when I told Gui Gui about this dream, his laughed immediately. While I still remember about this dream i quickly post this dream up to share with you all....

话说回来,我的梦带我飘洋过海飞到中国去。我随着团队一起到一间挺诡异的建筑物去。建筑物外头挂着一个写着“自然界异灵事件博物馆”的牌子并且让人觉得阴森森的。走了进去,果真摆满了一大堆外星人及异灵的模型。然而,最显眼的还是中间那一个犹如真的一样的模型。梦境里的我看了不禁不寒而栗……在模型旁边摆放着此模型的简介。简介大略说明在中国的某一个角落,有人亲眼目睹到一个女人用着怪异的方法当下了一个怪婴。那女人的肚子突然开了一个血盆大嘴而里面站着一个女婴。下图大略讲解了那女人用多么怪异的方式产下一女。
My dream brought me to China.....I joined the tour and followed them to a weird building. Before i entered the building, i saw there was a name plate hanging outside the building with the name written in the plate as"Alienz Museum". When i entered the building, as what i thought, there were a lot of aliens' model been display in the museum. However, the most interesting model is the model which put in the middle of the meseum. The model is about a women who deliver her daugther by her stomache. The picture below show how the baby been delivered...














让我哭笑不得的事,女人嘶叫好一会儿后,婴儿还是不肯出来,结果女人忍无可忍破口大骂一声“死小孩!你给我出来!!!”结果,婴儿“碰”一声,就那么轻而易举的跳了出来……女婴跳了出来后,还蹦蹦跳跳的到处跑,到处钻,活泼的很!!!
就这样,我从梦中醒过来了……
After a while the women screamed in pain, the baby still don't want to come out. In the end, the woman cannot stand the pain and shouted "Bad Baby! You quickly come out!!" Then, the baby suddenly jump out from the stomache..After jumping out from stomache, the baby running here nad there actively!
Then....my dream ended here..........

1 oinks oinks:

Dorothy - Dottie - Dot said...

肚子开的那段有点像昨晚在ming家看的那部鬼戏...