Sunday, June 15, 2008

父亲节快乐!
Happy Father's Day

今天是六月的第三个星期天。换句话来说,今天是父亲节!
所以,这篇文章是特别献给我在民都鲁的父亲大人。
Today is the third week of June, which means, it's Father's Day!
I want to specially dedicate this article to my Dear Father.

数数看,自从我中五毕业后到现在已经悄悄的度过了八年时光。八年勒!不是很短的时间。我自己也从当初的十八姑娘变成如今即将为人妻的小女人。这也表示,我已经有八年那么久的时间没有和我的父亲度过父亲节了。
Time flies... I just realised that I have left my hometown for 8 years after Form 5. 8 years! That's not a short period of time. I have turned from a young eighteen years old girl at that time to a lady who is getting married soon! It also means that i haven't celebrated Father's day with my Dad for 8 years already!

所以说,我特别借此机会,祝福老爸有个开心的父亲节。爸,父亲节快乐!
Therefore, I would like grab this opportunity to wish dad a happy and blessed Father's Day.
Dad, Happy Father's Day

祝福来自您的宝贝女儿及你的准女婿
Blessing from your dear daughter and future son-in-law

0 oinks oinks: