Wednesday, July 23, 2008

好兴奋哟!!
Very excited!!

好快!从打算结婚的那天起,到今天,算算也有7个月多了。一直以来,非常之好奇,当我披上婚纱,然后脸上涂上厚厚一层可以撞死苍蝇的妆的我会是怎么样的。妖艳?清纯又可爱,还是美若天仙?(哈哈。。。这么不要脸的称赞自己,我看是脸皮厚撞死苍蝇。。。)不过呢,一切一切的幻想都是假的,明天就会知道我会被他们化成怎样的一个人咯。。怎样都好,不要变成丑八怪,我会哭死的。
Time Flies. Now already entering the 7th months from the moment we decided to get married. All the while, I am very anxious of, how will I look like when I wear my wedding gown and apply the super duper thick make up which going to cause the flies die while they crash on my face. Will I look sexy? Cute? or as pretty as the angel? (hahaha.. face so thick! praising myself here! I think the main reason flies die due to crash on my thick face!)
However, imagination is imagination. What the actual result will turn out, nobody knows. I am really wondering.. As long as not transforms me into an Ugly duckling, any style is ok for me ^^.

别误会。我并不是明天要结婚了。。只是拍婚纱照罢了。嘿嘿。今晚回家,要把我的脸磨一磨,最好把脸上的炕洞洞都磨平,然后再敷一敷面膜,让脸水水,外加亮丽。呵呵呵呵。每个人都叫我,今晚过了8点过后千万不可以喝水,要不然明天我会有眼袋出现在我的眼睛。好,我就把它做个十足十,明天美美的去Studio照相。不过,现在还真的是万事俱备,只欠东风。希望明天会是一个漂亮的晴天!那就最好不过了!
Nonono....Am not going to get married tomorrow. Only prepare to have my Pre-Wedding Photography tomorrow. Hehe..So, tonight when reach home, am going to buffer and scrub my face. If can, scrub my face until all those holes and pimples gone....that's will be the best ^^. After scrubbing & buffering, I will apply hydrating mask on my face so that my face will turns brighter and smoother tomorrow. Everyone reminds me not to drink water after 8pm tonight or else I will have eye bag tomorrow morning. Ok, i will follow all the "rules" and becomes a prettiest bride-to-be at studio tomorrow ^^. However, everything are ready except, the weather tomorrow. Hopefully the weather will be nice tomorrow! Then everything will be perfect!

18 oinks oinks:

餅餅 said...

啊……恭喜恭喜啊。
可喜可賀、七喜可樂……
要放照片喔。

~ Moon Moon ~ said...

我还可口可乐勒!
哈哈。我会放上去的

餅餅 said...

可是蠟筆小新是說七喜可樂的。
不然我也是比較喜歡可口可樂。雖然百事可樂不用自己加就有檸檬可樂。

~ Moon Moon ~ said...

七喜可樂是蠟筆小新的copyright.
你不可以盜用哦。。。。

餅餅 said...

那我以後講可口可樂。

~ Moon Moon ~ said...

乖饼饼

餅餅 said...

恭喜恭喜。
可喜可賀、可口可樂!
加檸檬謝謝。

~ Moon Moon ~ said...

我以爲不用加檸檬就已經有檸檬味了?

餅餅 said...

那個是百事可樂。有檸檬味的。可口可樂沒有。可是可口可樂比較好喝。

~ Moon Moon ~ said...

味道有分别吗?

餅餅 said...

加檸檬跟不加檸檬當然有分別。月月醬都不懂……好差哦。
如果說只是可樂的話,可口可樂比較濃,百事可樂比較淡。
哦我吃過可樂糖。還是可樂好喝。

~ Moon Moon ~ said...

我还是认为一样

餅餅 said...

沒有一樣。妳買兩罐,一罐可口可樂一罐百事可樂。然後妳先喝一口可口可樂,然後妳再喝百事可樂。妳會覺得百事可樂沒有味道的。

~ Moon Moon ~ said...

会吗?
我天生对吃东西少根筋

餅餅 said...

還少根舌頭勒……

~ Moon Moon ~ said...

没有。。我能够叽叽喳喳说话哦。

餅餅 said...

可是喝不出可樂的分別。

~ Moon Moon ~ said...

我的味蕾不够多。。。。