Tuesday, August 5, 2008

我很重?
Heavy ME?!

龟有几张他很重视也很喜欢的被。。
有一天,我嫌无聊,开玩笑的问龟龟说 :“我和被被,哪个比较重要?!”
龟龟 :“哪里能够拿来相比的?!?”
我 :“那么这样问,要是给你选,你要选被被被偷或则是我被偷?”
龟龟 :“你那么重,人家偷得掉咩??”
我 :“!@@$##$$^%”

Gui Gui has few favourite blankets...
Once, I ever asked him a question when i was bored. Below was our conversation.
Me : "Blankets & Me, which one more important for you..??!"
Gui Gui : "How can compare between you & blankets..."
Me : "Or i ask like this, If someone come and steal blankets & me, which one you choose to be stolen?"
Gui Gui : "You are so heavy, who able to steal you a?!?!"
Me : "!@@$##$^%"

8 oinks oinks:

餅餅 said...

哈哈哈哈哈哈
夠力。不過這個故事教訓女生不要沒事亂問讓男生難堪的問題。
哈哈哈哈哈哈

~ Moon Moon ~ said...

是的..大人.....T_T

餅餅 said...

我不是大人。
只有大人才問那種舞聊問題。
我是小孩。嘻嘻嘻嘻嘻。

~ Moon Moon ~ said...

你错了...是小孩子才会那么问

餅餅 said...

騙人。我都不問。

~ Moon Moon ~ said...

因为你不是小孩子

餅餅 said...

我是!誰說我不是?

~ Moon Moon ~ said...

应该是我吧。。。。